Dojadz

A gdy już Cię znudzą, zmierżą i wyplują „betonowe łąki wielkich miast”. Zapragniesz ukoić nerwy i spokojnie skupić się na celu. Potrzebujesz obrać jeden słuszny kierunek, czyli na nasz obiekt.

Najbliższa okolica czyli dojazd z Krasienina.
Od tego skrzyżowania w Krasieninie do celu masz niecałe 4km. Jedziesz drogą 809 w kierunku Przytoczna. Tutaj musisz troszkę zwiększyć uwagę gdyż około 1,3 km od skrzyżowania zaczyna się charakterystyczny długi łuk w lewo, na końcu którego droga główna zaczyna skręcać w prawo, a ty skręcasz w lewo w boczną asfaltową drogę. Zaraz przy skrzyżowani ustawiony jest pierwszy z drogowskazów, które wygodnie poprowadzą Cię do Gminnej Strzelnicy Osówka. Do samej strzelnicy prowadzi utwardzona  droga gruntowa, na której będziesz jeszcze skręcać dwa razy w prawo. pierwszy skręt jest po około 1,4km od zjazdu z drogi 809, a następny około 700m za nim.

Jeżeli kierujesz się do nas z Lublina. Opcje są dwie. Najwygodniej podróż zacząć od dotarcia na skrzyżowanie Al.Solidarności  –  ul.Gen. Ducha i jadąc poprzez ul. Poligonową i ul. Bohaterów Września wyjechać z miasta. Następne punkty charakterystyczne to cztery ronda, z których trzy przejeżdżasz na wprost, a na czwartym (w Snopkowie) skręcasz w prawo kierując się drogą 809. Zaraz za skrętem przecinasz dolinę rzeki Ciemięgi i zaczynasz dosyć ostry podjazd. Po osiągnięciu szczytu wzniesienia (jeżeli masz szczęście do pogody) ukaże Ci się szeroki widok z pierzeją „Parku krajobrazowego Lasy Kozłowieckie” na horyzoncie. Twoja trasa biegnie dalej drogą główną, aż do miejscowości Krasienin, w której znajduje się skrzyżowanie, na którym co prawda jedziesz prosto, ale bezwzględnie dla własnego bezpieczeństwa zastosuj się do znaku STOP
Dalej zgodnie z opisem „Najbliższa okolica czyli dojazd z Krasienina.

Druga opcja dojazdu z Lublina jest wyjazd ulicą Choiny. W tym wypadku zaczynając od skrzyżowania z ulicą Zelwerowicza poruszamy się blisko 9km drogą główną. Po przejechaniu takiego dystansu na skrzyżowaniu skręcamy w prawo na drogę 809 i kierujemy do Krasienina. Dalej droga biednie jak w opcji pierwszej.

Dojazd ze Świdnika, Chełma, Zamościa i Rzeszowa. Jeżeli poruszasz się z wyżej wymienionych kierunków najwygodniejszą opcją jest dotarcie drogą S12/17/19 do węzła drogowego „Czechów” na obwodnicy Lublina. Zjeżdżając z węzła obierasz kierunek Przytoczno  na drodze 809. Następny punkt charakterystyczny to rondo w Snopkowie, na którym skręcasz w prawo. Zaraz za skrętem przecinasz dolinę rzeki Ciemięgi i zaczynasz dosyć ostry podjazd. Twoja trasa biegnie dalej drogą główną, aż do miejscowości Krasienin (7km od skrętu w prawo), w której znajduje się skrzyżowanie, na którym co prawda jedziesz prosto, ale bezwzględnie dla własnego bezpieczeństwa zastosuj się do znaku STOP. Dalej zgodnie z opisem „Najbliższa okolica czyli dojazd z Krasienina.

Dojazd z Łęcznej. Wyjeżdżasz w kierunku Lublina i za mostem na na rzece Wieprz, na górce skręcasz w prawo na drogę 829. Poprzez Kijany, Spiczyn dojeżdżasz do Jawidza gdzie skręcasz w lewo na drogę 828. W miejscowości Niemce skręcasz w lewo na drogę 19 aby po około 400m skręcić w prawo ponownie na drogę 828 w kierunku Garbowa. Po około 11,5 km dojeżdżasz do Krasienina i na skrzyżowaniu skręcasz w prawo na drogę 809 w kierunku Przytoczna. Dalej zgodnie z opisem „Najbliższa okolica czyli dojazd z Krasienina.